Ett brudpar i september

Mitt i september gifte sig Josefine med sin Magnus och de blev sedvanligt uppvaktade av släkt och vänner.
Jag ombads att göra ett kort och istället för kuvert lades kortet med present i påsen som jag även gjort, vilken gick i hösttema.
 
Vackert DSP och band från favoritföretaget Stampin up. Tagen punchade jag ut från SU.
 
Insidan av påsen är också vacker.
 
En kortstomme i mönstrad kartong. Vackert grönt sidenband och ett hjärta i silver prydde framsidan.
 
Övre insida med hälsningen i grönt och spegelblankt papper som skimrar i regnbågens alla färger. Det gröna bandet från framsidan fick ge en liten accent även här.
 
Undre insidan med brudparets namn och datum för festligheterna. De stansade jag ut med dies från SU, och har små "stygn" runt kanterna. Även här det gröna bandet. Stansen med "Ja" och hjärtat kommer från näthandel och är tysk. 
 
Så bild på hela insidan. Den gröna plattan med "Ja" ligger på en liten ficka, där ett presentkort stoppades ner.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0