Lådor för välling och nappar

Jag fick frågan om jag ville göra två lådor till välling och nappar i doppresent.
Jag tog mig an uppgiften och här är resultatet.
 
Här syns båda lådorna. Skojigt och barnsligt papper med djungeldjur. Barnen kan lära sig vad djuren heter på så vis.
 
Den mindre har kantband och rosetter i ena hörnet. Underbart champangefärgat sidenband från Stampin Up.
 
En blick från ovan...
 
Inuti den höga lådan.
 
Detaljbild av det fina papperet. Inkade kanter: Wild Honey.
 
Jag gjorde ett lock till den stora burken med ett litet handtag av det breda bandet. Den smala tunna kanten på locket fck ett cremevitt band och en liten rosett.
 
Ovanpå locket ser det ut så här.
 
Undersidan/insidan av locket byggde jag upp i 3D. Min egen stämpel fick sin plats där.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0