En student...

Det blev ett studentkort i år också.
Stämpeln är en av mina favoriter, även om den ju används bara en gång om året i princip.
 
Svenskt så det förslår.
 
Diamantstämpeln som embossades i Holographic. Kommer från Stampin Up.
 
Kortet inne i kuvertet.
 
Den röda färgen lyfter kortet och är den färg som hör ihop med Alexandras program på gymnasiet.
 
Högra nedre hörnet berättar om året.
 
Kortet från insidan. Den stora stämpeln som är så vacker stämplade jag och stansade ut. Hålet på framsidan visar alltså insidan av kortet.
 
Den uppmärksamme ser att plötsligt är det en silverring...Beställaren av kortet upplyste mig dagen innan studenten, när jag levererade kortet, att hela klassen valt silver på sina studentmössor. Hem och göra om...tack och lov hittade jag silverpapper och kunde åtgärda detta.
 
Här insidan där hälsningen ska skrivas in.
 
Närbild framifrån. Jag fullkomligt älskar den där rosetten.
 
Ljusnande framtid...
 
Insidan med silverringen.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0