Kenth har fyllt år!

Ja, mina kära vänner i Märsta har haft kalas igår, eftersom Kenth fyllt 53 år.
Många slöt upp, i vanlig ordning och han fick bla en tur i en cool röd Porsche. :)
 
Jag skickade ner ett kort, men som han fått först idag, varför jag fått vänta med att blogga om det.
I år blev det blåa/turkosa nyanser.
Gillar ni?
 
Blått glitterpapper. "K" i lagerkransen. Bokstaven har fått en ljusblå blingpärla. Härligt randigt papper från Stampin Up.
 
Närbild.
 
Insidan har samma ränder, men i två utföranden. Diagonalt och vågrätt. Då Kenth är blind, brukar jag alltid göra något som han kan känna på, och här på insidan är det små olikfärgade brads.
 
Närbild.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0