Kollega som fyllt jämt!

Jag har en kollega som fyllde 60 år i somras, när alla hade semester och var bortresta både till höger och vänster. Vi är dock några som skramlat till en fin present - Eva Solos stora kanna, som passar i kylskåpsdörren, och idag lyckades vi samlas...eller i alla fall några av oss.
Jag gjorde ett kort med en snigel som bär ett paket på ryggen - passade fint som snus, då vi är ute i efterskott.
Insidan av kortet stämplade jag full med sniglar, men avstämplade - alltså, man färgar in stämpeln, stämplar på ett kladdpapper och därefter stämplar man på kortet. Därefter skrev jag hälsningen och pillrade dit en nål med ett grönt hjärta högst upp.
 
Modellen fick jag från Angie (ChicnScratch) https://www.youtube.com/watch?v=5q4oc6d0S9c 
Papperet med blommor fick jag av min dotter Elina när hon kom hem i torsdags. <3
Blinget på snigeln och snigelstämpeln kommer från ett stämpelkit från Stampin Up.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0