Grattis Marja

Min väninna Marja har fyllt år förra helgen.
Jag gjorde en fin ask med lock till henne i underbart papper från Scrapberrys.
Den fylldes sedan med olika godsaker...
Askens innermått är 10 x 10 cm.
Vill du beställa en så är det fritt att kontakta mig.
 
Asken framifrån. 
 
Och från ena gaveln.
 
Detaljbild från hörnet, som tyvärr har fel färg pga blixt.
 
 
 
 
Underbart band som jag köpte i USA tidigare. Locket har dubbla kanter, för ett snyggt utförande.
 
Jag gjorde ett litet handtag av bandet och fäste några diamanter i mitten av några blommor.
 
Locket uppifrån.
 
Och locket från insidan.
 
Den fina rosetten på lockets smala kant.
 
Insidan av asken med locket.
 
Här ser man det fina papperet.
 
Locket på med rosetten som passar ihop med den lilla knuten på askens toppband.
 
Här syns toppbandet fint med de små blommorna som klättrar uppåt.
 
Blandade små blommor, matta lila färger och glittriga blandat.
 
De ljuvliga lila stora blommorna med diamant i mitten.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0