Grattis Sussi! <3

Jag har en kär kollega som fyller 43 år idag, onsdag.
Jag hittade tidigare i år turkosa blommor med små pärlor, och köpte dem, enbart då jag visste att det är hennes favoritfärg. Hela förpackningen gick åt.
 
En mörk turkos bas fick ge ett ännu mörkare och glansigare embossat "S".
 
Små fina hjärtan, som jag tror är debossade - de är alltså nerpressade i papperet. Hon har gjort intryck och gör det på många. Somliga har lite Wink of Stella-glitter.
 
Insidan fick embossade hjärtan i nedre delen. Hon har ett stort hjärta som växer utåt, mot andra.
Blommorna som faller ner emot alla hjärtan är delvis målade med samma glitterpenna.
 
Här syns en del av glittret.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0