Två beställningar som ska på leverans!

Jag säljer badsalt med Epsom- och havssalt. Det hjälper till att dra ur gifter ur kroppen.
Finns i grönt och pepparmintdoft samt blått med lavendeldoft.
De här två godingarna ska snart levereras.
Kanske finns det någon i din närhet som skulle uppskatta ett kroppsbad eller kanske fotbad med tillhörande massage så här när Alla hjärtans dag närmar sig?
Eller kanske vill du ha en för eget bruk?
Alla burkar räcker till 2-3 kroppsbad eller det dubbla fotbad.
Vill du beställa?
Kontakta mig bara så löser vi det.
 
Underbart gammal flortunt band som fått bli fin rosett.
Några blingstenar i grönt och brunt.
 
Annan vinkel, där också lockets kantband syns, i samma papper som dekoren på locket.
 
:)
 
Den andra burken går i vitt och rosa.
 
Liten diamant på locket.
 
Underbart litet hjärta på minitagen.
 
Ytterligare en bild på tagen.
 
Burken framifrån. Riktigt härligt rosa nyans, som tyvärr går miste om sin prakt på fotot.
 
Lite sådär från ovan.
 
Lissan
2015-02-02 @ 21:54:11

Oh! Tänk om jag skulle få en sån. Men hur sto är chansen att min gubbe hittar den här reklamen?

Svar: Du får tipsa honom helt enkelt! :D
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0