Den som väntar på något gott...

Min kära väninna Ingela bad för en tid sedan om att jag skulle göra tags till hennes vackra glasburkar i hennes kök, där hon förvarar te. Efter mycket prövande hittade jag till slut "svartatavlapapper", som man alltså kan skriva med vit eller färgad tavelkrita på, och nu finns även smala pennor. Hon ville gärna ha lite american style, så baksidorna påminner om just USA. Rött, vitt och blått med stjärnor.
Hon har redan fått en något mindre tag, men nu kommer de större tre.
Så...håll till godo...
  
Gillar ni - vill ni beställa...kontakta mig...
 
Spellbinders Label die.
Även embossad...
 
Svärtade ner kanterna på baksidan.
 
Mums!  :P
Sofia
2015-02-02 @ 21:50:56

Tipsa henne om Four o'clock te med lakritssmak. Fairtrade och GÖRGOTT! Kan även vara ekologiskt, men kommer inte ihåg säkert.

Svar: Det ska jag göra! :D
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0