Grattis Birgitta!

Min kära kära vän Birgitta fyller 70 år idag, och jag ville göra ett fint kort till henne, när jag och två kära vänner skulle uppvakta henne. Jag valde den "nya" layouten i vitt och grönt, glitter och bling. Tyvärr hade jag så bråttom när jag skulle fota av kortet, så jag missade att fota av framsidan lite närmare. Därför syns inte riktigt de vackra assyliumblomorna som jag stämplat i en tunn guldig färg. Nåväl, hemkommen från ett mycket trevligt kalas där spannet var stort. Mellan 41 och 89 år var vi.
:D
Här kommer bilderna...
Önskar er alla en god dag!
 
 Jag inkade inga ytterkanter på själva stommen, utan valde att göra ett ganska rent kort. 
 
Under textstämpeln, vilar guldiga assylium.
 
Washingtonstansarna "B" samt "70". De svänger härligt, precis som Birgitta gör. De är embossade med clear UTEE embossing  - två lager och det översta med Pearl embossing.
 
Det är läckert hur de små stjärnorna framträder i glittret...
 
Grattisskylten är stämplag med Mowed Lawn Distress Ink och embossad med clear embossing.
Till hälsningen använde jag en grön penna med en aning skimmer.
Birgit
2014-05-18 @ 22:39:19

Men vad glittrigt grönt papper!

Svar: Ja, visst är det härligt! :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0