Grattis Eleonora!

Ett riktigt varmt och innerligt Grattis vill jag skicka till Eleonora, som idag fyller 76 år.
Hon är Elinas "gamla" dagmamma när vi bodde i Märsta, och vi har behållit kontakten genom åren, trots att vi flyttade därifrån 1995...det är ju inte klokt.  :)
Nåväl, eftersom Eleonoras favoritfärg fortfarande  ;) är rosa, så är också kortet rosa.
Jag såg ett sånt här kort i en grupp på facebook som jag är med i. Många pysselglada damer och en herre som tillverkar kort på löpande band. Tyvärr minns jag inte vem som lade upp ett sånt här kort, men jag är henne tacksam i alla fall. 
Det här kortet är speciellt. Det kallas för Blockkort. 
Bilderna visar hur det fungerar, för att man ska kunna skicka det med post.
 
Så önskar jag alla en riktigt god dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bibbi
2014-06-30 @ 02:48:47

Fiffigt!

Svar: Ja, visst är det! :D :D :DSå fort jag såg modellen visste jag att jag ville göra ett likadant.
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0