Grattis Devla!

Min kära vän Devla fyller år idag, lördag, och jag har knåpat ett kort till henne.
Den här gången är det lila som är färgen, som ni ser.
Kortet är från mig och Ingela, min kära vän på jobbet.
Lite lurigt kort är det, eftersom man inte ser allt på en gång utan det finns, precis som på oss människor, en framsidan, en baksida och en insida.
Och som med oss alla, så har vi ett innersta som vi sällan visar till andra, eller kanske inte alls.
Likaså med det här kortet, så finns det en hemlig del som jag inte visar här, utan som bara är till för Devla.  ;)
Första bilden visar dock kuvertet.
 
Trevlig helg!
 
 
Insidan är inte heller alltid vad framsidan kan antyda...Men jag ville uppmärksamma att Devla är mån om att se trevlig, piffig och snygg ut...Dessutom matchar det hennes mans grattiskort från förra året. Zvonkos kort återfinns den 17 oktober 2013, under kategorin B-day cards.
Den lilla trekantiga fliken är själva låset på kortet. Hemgjort "notislim". Dessutom sprayat med ett ljusrosa glitter och även dekorerat med en glittrig "vattendroppe".
 
 
Det syns tyvärr dåligt, men det sitter två glittriga "vattendroppar" från Docrafts på de båda vänstra skrivplattorna, i "blommorna" mitt i stämplarna.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0