Samma projekt - fler bilder...

Ja, nu är de här rackarna snart klara och jag ville visa alla midjebälten.
Det är ett av nöjet med att pyssla - att botanisera bland alla pappershögar, för att hitta matchande papper.
Den sista bilden, i rosa, visade spår av att behöva sandpappras något lite mer.  ;)  Ohps...får ta itu med det när jag bloggat färdigt.
Alla askar har fått två skrivplattor, men är inte monterade ännu. De ska sitta på baksidan av varje ask.
 
Ha det så fint allesammans, och kom ihåg att det går bra att kontakta mig när ni vill beställa något. 
Kort, askar eller annat. Kontaktuppgifter finns högst uppe till vänster i marginalen.
 
I verkligheten är den gula och gröna oerhört läckra bredvid varandra, då färgerna har samma intensitet.
Till höger om den gula är en ask i silver med turkost bälte. Papperna heter "Bling" och skimrar.
Bältet har en murrig färg, som lättas upp av vacka maskrosor som är clearembossade (inte av mig)
 
 
 
 
 
 
 
Som sagt...måste sandpappras något...
Alla bälten samt skrivplattor har inkats med Distress Ink från Ranger. Någon enstaka, eller om det bara var en, har fått olika inks och den gula har inkats med både gult och sedan lite grönt ovanpå.
Bibbi
2014-04-01 @ 14:24:11

Oj!!! Hur många har du gjort? vad ska du göra med dem?

Svar: "Beställningsvara"...typ... ;)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0