Pass it forward...

Jag lät en liten utmaning ta plats på Facebook, som gick ut på att klicka Gilla och Dela på att föra lite godhet vidare. Fyra nappade och kommer att uppmärksammas på något sätt under året.
Nu är det dags för en liten gåva till Devla.
Hon är helt uppslukad av sina "hjärtor" - alltså, hjärtan, som hon tillverkar själv och hänger upp i sin arbetsplats Montern i Hertsöns galleria. Dessa kommer att kunna beskådes på ett nytt sätt från och med fredag den 25 april, så ni som bor i närheten...håll utkik...
 
Nåväl hon ska få en gåva med hjärttema, och det är MÅNGA....
 
Den uppmärksamme märker att jag ändrat något i utförandet. När jag såg fotona i datorn kändes det verkligen som att det saknades något, varför jag stansade ut ett vitt hjärta och fäste under notistraven med rosa hjärtan. Det blev mycket bättre så.
 
(Dock ska jag vara ärlig och erkänna att jag tjatat på henne, så att nu säger hon faktiskt rätt - hjärtan  :D...)
 
Tyvärr missade jag i fotningen att "döljalapparna" stack fram lite...
 
Lila blingdiamant.
 
Helhäftig stämpel...
 
 
 
Det rosa blocket är ett notisblock.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0