Grattis Elina <3

Som jag skrev tidigare i veckan gick det käpprätt galet när jag skulle göra ett kort till Elina till hennes födelsedag.  
:(
Därför ska jag i lugn och ro göra ett fint kort som hon får senare.
Sina presenter har hon fått i alla fall när hon överraskade med ett hembesök.  <3
 
En ljusrosa badrock i ultramjuk frotté från Twilfit och en bok om Peter Jöback, med hans julskiva som kom för två (?) sedan. I boken finns alla noter och texter med, så Elina kan snart lära sig att sjunga med av bara farten.
 
Så Elina, du får hålla till godo med några gamla bilder av kortet du fick när du fyllde 21 år i USA.
Puss och Kram från Mamma
 
 
 
 
 
 
 
 Min Prinsessa!
<3 <3 <3
 
 
Anonym
2013-11-21 @ 19:40:10

Du är så duktig älskade vän :)

Svar: Tack så mycket! Det är alltid roligt att få uppmuntran och uppskattning för det man gör. :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0