Det var Fars dag...

....för en tid sedan. Vad ger man till en pappa som dels har allt, och inom några dagar fyller 79 år - inte mycket. Han har fått en hälsning och i morgon kommer han att få ett litet Fars Dags-kort. Jag har inte lagt ut det tidigare, men gör det nu. Fick idén av ett kort jag såg på nätet. Ikväll skulle jag göra ett kort till Elina, som fyller 23 år på onsdag. Men allt gick fel, eller det mesta. I helgen, då hon överraskande visade sig bakom min ytterdörr fick vi några värdefulla timmar tillsammans, även om jag hade migrän i två dagar. Tyvärr orkade jag inte göra ett kort till henne då. Redan då började allt gå fel. Så ikväll, när jag visste vilket kort jag skulle göra, fick jag leta en God stund efter mallen, som jag slarvigt nog råkat radera tillsammans med ALLA andra toppenbra länkar jag sparat på under ett års tid, men ett enkelt och vansinnigt ogenomtänkt knapptryck. Nåväl, jag hittade till slut mallen via annan sökväg, efter "bara" 45 minuter. Efter ytterligare en halvtimme hade jag gjort två grova fel, vilket gjorde att det då var allt för sent för att hinna göra något kort alls. :( Så nu får hon vänta på att jag gör det tänkta kortet fint istället för ett enklare som jag först tänkte göra som ersättning. Suck..... Vill ni se bilder kommer det i alla fall två här, på Fars dags kortet.
Natti...
 
 
En något märklig konstruktion kan jag tycka, men jag tror att pappa kan uppskatta bilden.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0