Anni fyller år

Ja,
min dotter lärde känna en del nya trevliga unga kvinnor i USA när hon jobbade där, och Anni var en av dem.
På fredag fyller hon 21 år. Förvisso ingen ålder av vikt i Sverige längre, men längre tillbaka var det viktigt, då man blev myndig.
I USA är det stort att fylla 16, och 21 är väl deras andra stora åldersgräns vill jag minnas.
Nå, hur som helst, så tänkte jag röja mitt hobbyrum i helgen, men det rann liksom ut i sanden lite. Kortet ni ser på bilderna tog en stund att göra, dessutom gå till jobbet och hämta handväskan som glömdes där i går, handla, städa...men...det kommer fler dagar...
 
Hoppas att ni tycker om det ni ser.
Modellen känns igen, dock i en enklare variant. Färgerna följer hennes smak, lila och rosa.
Rektanglarna på framsidan är stansade i Spellbinders duopack. Insidans textbricka är också det Spellbinders.
"21" ligger i ett trafikmärke som jänkarna använder på sina motorvägar. Anni gillar flärd, därav den söta lilla skon.
Det vackert skimrande papperet är embossat i en helt ny embossingfolder. Helt underbar!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0