Typsnitt

Jahapp, så fick jag frågan om vilka bokstäver jag har att stämpla med.
Tyvärr är det inte alls många, då jag har desto mer stansar.
Men här syns vilka stämplar som finns.
 
Nr 1 är ganska stora, ca 2,2 cm. Inga siffor i serien.
Nr 2 är väldigt små, 0,6 cm. Inga siffror finns här heller.
Nr 3 är 1,4 cm. Siffror finns i serien, och syns på bilden.
Nr 4 är 1,2 cm. Inga sifror finns i serien och alla bokstäver är gemena. Vissa bokstäver har dekorprickar.
 
Dessutom finns prov på ett päron och ett blad med ett svagt tryck av fransk text i bakgrunden.
 
Skam den som ger sig...jag letade i en kasse med stämplar som jag länge tänkt att sälja, men inte kommit mig för. Och se...ett helt alfabet med siffror, modell lite större, och så siffror, modell små, som kan passa till de pyttiga från första bilden.
 
Nr 5 är 1,5 cm och har alltså siffror.
Nr 6 är 0,5 cm, enbart siffror.
 
Om du vill beställa, så maila mig gärna eller ring och fråga vad jag har. Det är lättare än att jag fotar ALLA stämplar och stansar. För de är MÅNGA!
 
Jag har börjat titta på ett 21-årskort och så ett kort till ett brudpar, och en födelsedag.
Bilder kommer här på bloggen allt eftersom.
 
God kväll, i sommarvärmen!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0