Mor & Son

Grattis till Marja och Lauri!
 
Mor och son som alltså båda fyller år idag.
Marja 53 år och Lauri 18 år!
Gott kaffe och urläcker smarrig tårta bjöds det på.
Tack tack!
 
Dagens båda kort är tillverkade av mig.
Marja tycker om rosa och Lauri grönt, dessutom cycklar han BMX, därav berlocken.
Den noggranne kan se att "M" inte är helt centrerat i den lilla cirkeln.
Men jag ville inte stämpla över den söta lilla humlan.
Jag älskar verkligen det blommiga papperet.
"53" är clear embossat och ser så där härligt tjockt ut.
 
Jag föll även för det rutiga papperet på Lauris kort, som dock inte syns så mycket.
 
Kommentera gärna om ni gillar det...eller inte  :)
 
Det går även att prenumerera på bloggen i vänster marginal. Då får du ett mail när jag lagt ut något nytt.
 
Ha en trevlig kväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Marja
2013-06-11 @ 19:04:54

Underbart fina kort fick vi, jag och sonen. Älskar den rosa färgen, Bodil, rosa inte ceris. Och på alla sätt var de überfina, TIHI!

Svar: Tackar! Men cerise tillhör färgen rosa, bara en annan djupare nyans...ju!
;)
Bodil

Marja
2013-06-12 @ 08:40:19

Jo men... cerise är lite åt lila hållet och rosa är rosa. Anilin röd heter det då jag upptäckte färgen första gången, men rosa och hallonröd och såna färger har jag alltid gillat.

Svar: Ok, säger du det så... :)
Bodil

Bibbi
2013-06-15 @ 08:24:37

Det rosa kortet är superfint med alla vikningar!

Svar: Tack!Det är alltid roligt med nya varianter av kort.
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0