Grattis till Ellen & Monta!

Kanske får mina kära väninnor sina kort idag, eller i morgon, för i USA delas post ut även på lördagar.
I alla fall fick man post när jag bodde där, men det var ju 2004-2005.
 
Så här ser deras kort ut, om ni är intresserade.
 
Modellen är väl beprövad.
Elina valde modell och färger till Monta, och jag valde papper.
Den vita lappen som syns på de två sista bilderna är bara ett gömsle, för att jag glömde att fota innan jag skrev hälsningen.
Till Ellen var valet självklart, då hennes favoritfärg är grön.
Egentligen mörkare färger än kortet här, men jag föll för det fina ljusa med blommor och fjärilar.
Bakom snöret med rosett och en liten rosa blomma, sattes ett kuvert.
 
Hoppas att ni tycker om det ni ser.
 
Kontakta mig om ni vill beställa.
Kontaktuppgifter finns uppe i vänster marginal.
Trevlig helg!
 
Först Ellens kort...
 
 
 
 
 
 
Och så Montas kort...
 
 
 
 
 
 
Bibbi
2013-06-08 @ 20:52:42

Är det gröna bandet från mammas gömmor?

Svar: Nej, det kommer från ett annat håll. Men det är en fin gammal rulle.
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0