Gene fyller år med nya bilder!

Jag har inte lagt ner bloggen, men det har varit fullt av andra uppgifter och en del vila däremellan.
Och mitt i allt detta vägrade min dator att visa ens ett litet tecken på skärmen, så nu är den på rep. Suck!
Nåväl...jag fick en trevlig beställning på ett grattiskort till en blivande 75-åring.
Bilderna visar en mörklila stomme med irländska inslag, som treklövrar, kors och deras flagga. Dessutom den amerikanska blågula Long Islandflaggan. De religiösa inslagen är tre. Kors, ikon av Kristus samt en irländsk välsignelse. "75" är en bingosiffra, som i grunden är röd, men som jag inkade lila och embossade. Denna procedur upprepade jag ett flertal gånger. Tyvärr ser det mest rött ut på bilderna, men i verkligheten ser det lila ut.

Hoppas att ni gillar...
Bilderna har jag tagit med telefonen, och kanske lämnar de en del att önska. När jag får tillbaka datorn ska jag lägga in bättre bilder tagna med kameran.

Men nu...Natt!

Ha det fint!

 

 

 

 
 
 
 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0