Ut ur dimman...

Jag har mått pyton i några dagar med migrän. Kämpat mig genom arbetet, men tog ut komp idag, då värken tyckes ge med sig igår kväll, men tji, jag vaknade och tog ett till piller i morse.
Nu bra till slut i alla fall och ser fram emot helgen.  :)
 
Passade på att göra två kort, nu när krafterna återvänt.
En pigg och krispig tomte och en Old fashion, vars tvilling ni redan sett.
Tyvärr blev bilderna ganska ljusa, så jag försökte mig på att knäppa utan blixt, med resultatet att jag tappade lite av skärpan. Insidan fick gå i en variant av Gammelrosa och det röda bandet är lite åt det bruna hållet, varför det passar ganska bra med den milda framsidan.
Dessutom förevisas framsidan till ett hastigt kort från förra helgen, då mina kära vänner firade sin 17-åriga bröllopsdag och gjorde ett litet kort och överraskade med en present. Kolla hur B & M "gifter sig" med varandra...
 
NU: Helg!
 
Yesssssss................
 
 
 
 
 
Marja
2012-09-28 @ 19:34:49

Vill haaaaaaaaaaaaaaaaa något av de tomtekorten, kan man reservera ett? Färgerna heeeeeeelt underbara.

Svar: Man kan få reservera ett eller två - måste ju få kvar till marknaden!Kul att du gillar dem!
Bodil

Marja
2012-09-28 @ 19:38:25

Det blir ingen försäljning på julmarkanaden, för jag köper rubbet!

Svar: Va? Har du vunnit på Lotto? Hahaha...
Bodil

Ingela
2012-09-29 @ 11:53:23

Vad skönt att höra att du mår lite bättre!
Försök inte M det finns fler intressenter på korten ;) Ha en bra dag! Kram

Svar: Ja, ni är ju bara för roliga! Tack! :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0