Grattis Ellen, 50 år!

Så vill jag önska min käraste väninna ett varmt Grattis på hennes 50-årsdag.
Tyvärr bor hon för långt borta för att vi ska kunna ses, men jag saknar henne i hjärtat.  <3
Jag har gjort ett kort till henne och bilderna ser ni här under.
Även om man inte visste om det, så är grönt hennes favoritfärg.
Jag skickade henne ett grönt Cloisonne kors, som jag köpte i Vatikanen, Rom förra året.  :)

Så ett Grattis till Loreen, som vann Eurovision song contest för Sveriges räkning i natt. Härligt!
42 länder röstade, alltså kunde vi fått röster från 41 länder. Nu blev det inte så, då Italien beslöt att Inte rösta på oss. Undrar om de blev förvånade då när vi vann!!!     :D

God natt, gott folk.

skicka










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0