Grattis Alfred på 16-årsdagen...

...fast det här inlägget kommer en dag för sent.
Min son, Alfred fyllde 16 år i går.
Han verkade vara nöjd med sin dag, vädret till trots.
Famrmor vågade inte köra ner och hälsa på i det slaskiga vädret, men han fick mumsig lunch och sedan gick han och jag och åt middag på Waldorf Kinarestaurang.
Trerätters så magen var helt stinn.
Alfred ville ha godis till filmen, så vi köpte på en till bion närbelägen kiosk. Passade på att köpa några Trisslotter, och Se: 150:- i retur, som jag gav Alfred som en bonuspresent.
Han planerar att bygga ihop en egen dator - Kul!  :)
Till det behövs några extra slantar också.
Som om inte det räckte, så köpte vi popcorn till filmen...nåja, det blev kvar en hel del.
Battleship med Alexander Skarsgård i en av huvudrollerna, som ansvarstagande flottist och storebror.

Min dag började kaotiskt med att jag försov mig. Ont i ryggen hela dagen och två huvudvärkspiller innan jag susade iväg till jobbet.

Värre ändå var det för Hertsö teaterförening, som köpt ett gammalt bönhustält och slagit upp det nere på Luleå Sportklubbs anläggning för runt två veckor sedan.
Det rasade ihop natten mot söndagen. Antagligen dukade det under av all blöt snö. Nu får vi väl avvakta och se hur de ska lösa det hela. Bara några veckor kvar till invigningen. Aj aj aj...

Men nu måste jag susa vidare. Mycket på agendan idag, då jag är ledig från jobbet.

Ha det fint allesammans!



Bibbi
2012-05-07 @ 10:39:39

Gullig stämpel!

Elina
2012-05-07 @ 13:31:12
URL: http://sweeeden.blogg.se/

Inga bilder på maten?! ;O

Elina
2012-05-07 @ 22:46:12
URL: http://sweeeden.blogg.se/

Egen dator? Häftigt! Hur kom han på det? :D När då?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0