Grattis Oskar!

Min äldsta systerson, Oskar tog körkort för en liten tid sedan.
Nu i helgen och rent av nyss, gjorde jag färdigt ett kort till honom.
Jag har två riktigt fina gamla stämpelbilar från Tim Holtz som jag ville använda. Kom på att skriva ett roligt rim till honom. Har skrivit bättre och min handstil är verkligen tråkig...men han är 19 år, så han är nog van vid mosters handstil vid det här laget.

Annars tycker jag att kortet är fint.   :)

Använde två sorter Washitejp. De liknar sårtejp som man blir omplåstrad med när man lämnar t.ex. ett blodprov. Tunn vit tejp, lite papperskänsla. Jag har hur som helst köpt på mig en hel del rullar på rea, i olika storlekar, färger och mönster. Första gången jag använder dem.
Lite bling tyckte jag var på sin plats, till ett annars ganska blekt kort. Bland annat på resevrhjulet på kortets framsida...

Tack för titten.
Vill du beställa, så hör av dig till mig.





Bibbi
2012-03-05 @ 06:06:27

Oj! Vilken överraskning!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0