Håll ut vänner!

Jag kommer att lägga ut bilder på fler kort som jag har gjort idag, eller vänta, i går. Klockan är snart 00.40, och det börjar bli dags att sova. Sista kortet kändes som att hela det blev snett, vint och krokigt, men det kanske ser bättre efter en natts sömn.
Men klara är sonens grundskolekort - han slutar med andra ord 9:an i morgon kväll, så ett studentkort, ett 40-års kort, ett till födelsedagskort. Väntar gör ett till sådant samt en studentbok. Hörde att den första jag gjorde, som delades ut i går, till min gudson Oskar, var uppskattad. 
Man glädjer sig och tackar!  :)

NNåväl, bilderna kommer nog inte förrän på fredag, eftersom torsdagen blir lite hektisk, och jag dessutom suttit i hallen på en pall med laptopen i knat i några dagar, sedan en säkring brann och min router la av. Förhoppningsvis får jag hjälp på fredag och förhoppningsvis är det inte trasig, utan bara vettskrämd.

Ha det gott allesammans!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0