Glad Midsommar!

Ja, så blev det äntligen helg och midsommar. Tre härligt lediga dagar så här en vecka innan semestern börjar på allvar. Jag åkte med en god väninna till Piteå igår, och inhandlade rikligt med cardstock, lite mönstrade papper och så några stämplar mm. :)
Jag har varit ganska sliten och trött och inte orkat pyssla på ett par dagar, men nu blev det en ask. Tyvärr inte som det var tänkt, men jag tar nya tag med det under min ledighet. Jag har gjort en enkel ask med plats för gott, eller kanske små noteringar, Bibelord eller annat nyttigt. Den går i sommarfärger, vitt, grönt och gult. Enda blinget är en liten guldgul pärla i blomman, men det kändes ganska lagomt. Solen värmer jorden och livet är härligt. Den lilla tösen som jag skrev om tidigare, får komma hem idag, frisk. Det känns härligt att få sådana goda nyheter när man just har vaknat. Snart vankas middag i glada vänners lag. Extra roligt är att min son är hos mig nu och kommer att äta med oss. Hjärtat slår några extra slag bara därför. :)
Till alla er andra önskar jag en riktigt glad och trevlig midsommar!

 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0