Alfreds examen.

Jo, min son, Alfred slutade 9:an nu i kväll. Han har blivit så vuxen till sitt utseende, och både hjärta och hjärna har vuxit till sig.  <3
Nästa stora event för hans del blir väl studenten om tre år.
Jag jobbade och höll tal i kyrkan. Det blev kort och koncist, tror jag, med en efterföljande applåd. Avslutade med en irländsk välsignelse - där orden låter som en önskan tillmottagaren.

NSD fotade mig vid 4:ornas avslutning, får se om jag kommer med på bild i papperstidningen. Jag skojade och sa att jag ville vara i stor bild på framsidan.  :D

Men även om jag inte hamnar i tidningen, så lägger jag ut bilder här den sena timmen till trots.

Det är från flera olika kort.
Alfreds examenskort med tittlucka, ett studentkort, ett 40-årskort, ett annat födelsedagskort.
Lite fler bilder från avslutningen ser ni också. Man vinkar till sin syster, fotas med sin mamma, fikar, får betyg, . Fick kittla honom till slut för att få en riktigt fin skrattbild. Tja, vad kan jag säga - en mamma måste ta till alla knep hon kan ibland...men jag älskar hans leende, särskilt när det glittrar till i ögonen också.  ;)
Till helgen väntar ett stort projekt med att göra en bok.  :)

Hoppas att ni gillar.

Natti natti!


























Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0