Kenth!

Min gode vän Kenth har verkligen fått vänta på sitt Grattiskort länge nnu.
Han fyllde nämligen år den 4 juni, men snart kommer det att landa i hans hand.
Tyvärr kan ha inte se hur det ser ut, eftersom en sjukdom har sett till att synen nu är borta, men han kan känna på det istället. Därför har jag gjort det i flera olika lager.
Ett embossat K i svart pulver med glitter, som ni sett tidigare, med tillhörande "diamant".
Min favorittulpan på insidan, som fick sin blingpärla i guld efter att jag fotat kortet.
Tulpanen är infärgad med Mustard Seed med kanterna i Spicy Marmelade, vilket ger en extra dimension.
Jösses, vad jag älskar den där stämpeln...   :D
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0