Julmarknad 8 december 2012

Jahapp...så ilade man iväg som en pil till Hertsöskolans matsal och packade upp på bordet.
Tyvärr fick jag inte ett bord vid en vägg, så att jag enkelt kunde sätta upp min fina banderoll, utan pysslade fast den mot bordet. Men annars var det en fin plats. Jag fick lite hjälp av Elina, pappa och min väninna Marja, som såg till att hålla min butik öppen när jag var tvungen att åka till jobbet. Tack!  <3
 
Bilderna är inte knivskarpa, men jag visar dem ändå, för den som vill se lite.
Man skulle lätt kunna tro att jag är släkt med kungen, för jag, likt honom, är en mästare på att se knepig ut på kort. Suck...Det värsta är ju inte att jag ser ut så på bild ibland - utan att jag faktiskt SER ut så...Jösses!
 
Nåväl, jag fick sälja en hel del kort, och en kvinna tyckte att jag borde ha en egen lokal och sälja.  :)
 
Kanske fick fler upp ögonen för mina kort och vill beställa.
Jag har kvar julkort, etiketter och rosetter, om någon skulle vilja köpa på sig några. Just nu kan jag inte visa bilder på dessa, då jag får hem dem först under morgondagen, söndag.
[email protected] eller 073-8552976
Nu blir det snart natta, för en tös som varit borta hemifrån 12 timmar. Trött...
 
Tack till alla kunder!  :)
 
 
 
 
 
 
Kungen och Jag...
 

 
Bibbi
2012-12-11 @ 16:21:17

Jösses vad du hade kort att sälja!

Svar: Ja, 85 kort såldes då tillsammans med dagen efter. :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0