Avtackning

Jag vill bara visa ett kort, till en kvinna som ska avtackas under morgondagen. Jag visste att färgen skulle gå i något lejongult eller liknande. Det blev orange, gult, brunt , guld och lite koppar. Ganska nöjd måste jag säga. Perfect pearls runt kanterna på framsidan blev mer än jag först tänkt mig. Det där pulvret har en märklig förkärlek för att sprida sig, men det blev riktigt bra ändå. Frontpanelerna har fått ett lyft i två olika lager, men det syns inte så bra på fotona.
Dörren är en stans från Sizzix som jag fick hem nyligen. Blommorna på insidan är stämplade i Spicy marmelade, Distress Ink. Andra inks är Old paper, Vintage photo och Walnut stain.
Egentligen "är" inte "K" brun och orange, men jag ville trots det göra varma fägtoner på kortet.
 
Ha de...
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0