Jobbat som en slav...

Jag har jobbat fem kvällar på raken, tisdag till lördag. Har sovit gott i natt, men nu är det redan nästa natt.
Har börjat skissa på en påse som jag hoppas blir bra.
Men idag bjuder jag på en del gammal skåpmat. Nämligen bilder på ett kort som en kollega fick när han slutade på min arbetsplats, lite tags som jag gjort tidigare och annat smått och gott.
Håll tillgodo och ha det fint!







Ursäkta att kvalitén inte är den bästa. Jag har fotat detta med min mobilkamera.












Elina
2011-10-31 @ 01:32:53
URL: http://sweeeden.blogg.se/

Åh vad snyggt Joels kort var! Älskar färgkombinationen! <3

Varför slutade han?



Puss och kram skumbanan!

Mamma
2011-10-31 @ 11:30:17

Tack gumman!

Han hade bara vikarierat, och tjänsten drogs in. Han fick annat jobb inåt landet. :)

Duvorna uppe i kortet hör ihop med det som syns längst ner på kortet. Joel märkte det också!

Han är perceptiv... :)

Ha det fint!

Bibbi
2011-11-13 @ 08:44:22

Har jag fått de här två BM? Annars vill jag ha dem :-D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0