I väntan på i morgon...

Man väntar ivrigt på att Elina ska få sitt paket. Tullen har haft paketet i fem dagar.  ;(
Man blir både ledsen och irriterad. Men det måste ju i alla fall vara framme på måndag.
I morgon kommer bilder på henns kort att ligga på bloggen. Riktigt urfint kort. Det bästa jag gjort tycker jag själv, till och med bättre än syrrans kort när hon fyllde 50 år.
Idag har jag varit riktigt pigg och tvättat en maskin tagit reda på minst tre stycken. Vikt och hängt. :D
Sedan spelade jag musik i mobilen och hörde plötsligt Sissels ena julsång.
SÅ...det blev ett nytt julkort. Samma princip som Elmiras/Tinas dopkort. Ganska enkelt till sitt utförande, men jag gillar det. Stämpeln på baksidan av kortet är en present från Elina, efterosm hon tycker att jag borde stämpla mina kort med unikum stämpel, eftersom de är unika. Hon tycker att jag ska börja tillverka och sälja också, men det kräver ju att någon vill beställa av mig. Det skulle ju vara himla kul förstås. Jag har ju fått en del sådana uppdrag redan. Ibland ser jag dagen efter eller efter några dagar att jag vill göra någon liten ändring i korten, och ibland lägger jag ut sånt på bloggen, inte alltid dock. På pappas kort har jag skuggat ner kanterna på några av alla papper, och på själva skrivytan. Det blev Mycket bättre så.

Nåväl, jag hopaps att ni tittar in i morgon och kollar in Elinas 21-års kort. Det ska bli spännande och se om ni gillar det.
Ha det fint och sov så gott,
Bodil



Bibbi Nyfiken
2011-11-20 @ 00:29:04

Vilken fin stämpel!

Och fint kort!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0