Kenth - Ännu en 60-åring!

Jodå, min fina vän Kenth i Sigtuna fyller 60 år idag och jag skickade ett kort till honom, som jag hoppas att anlänt.
Här är det...
 
Milda toner med ändå festligt med ballonger och dessa läckra siffror igen i en häftig grön skimrande nyans och en glittrig ballong. :)
 
 
När man öppnar kortet framträder ballongpapperet som två spetsar och hälsningen vid sidan av på grön/vitprickigt DSP.
 
Själva kortstommen är ett mycket gammalt papper som kommer från en lika gammal arkivmapp, modell ca A3 som jag hittade i pappas efterlämnade prylar. Ett riktigt stadigt papper med en dröse hål. Antagligen klistrades in kvitton eller liknande en gång i tiden och de här bladen blev över, till min stora lycka. Jag gjorde även kuvertet av detta papper.
Grattis Kenth! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0