Grattis Marja!

Ännu ett år och Marja fyller nu 64 år. Självklart gjorde jag ett kort till henne...
DSP från Maja design men vellum minns jag inte tillverkare på.
 
För mig kändes det direkt som Marja när jag såg den här bilden...Nu visade det sig att mitt minne av hennes och hennes makes bröllopsfoto inte visade henne med kort hår, utan långt hår uppsatt i en svinrygg...Fniss...Fint skirt band i ljus gammelrosa/aprikos från Söstrarne Gröne i Stockholm.
 
Närbild...SÅ rofylld blid.
 
Fint ljusrosa DSP med smala hjärtan i vitt. Ovanpå ligger ett gultonat vellum med liten kalender.
 
Dagens datum fick en rosa diamant.
 
Hälsningen textade jag på DSP och fäste vellumet ovanpå.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0