Görgen 60 år

Elina och Alfreds pappa fyller 60 år idag och eftersom ett av hans intressen är biodling och jag råkade få en video på Youtube med en sån här honungsburk erbjöd jag mig att göra en till honom från dem.
 
Så här blev det...
 
Framsidan av den sexkantiga "burken".
 
DSP från två olika serier hos Stampin Up. Stripen minns jag inte var den kommer ifrån.
 
 
 
De läckra sifferdiesen fick jobba igen. Tre lager under det guldiga papperet. Härligt gult DSP och ett flygfä från SU.
 
Jag limmade fast dekor av sexkantiga plastbitar, som påminner om vaxkakorna. Guld och gult band.
 
Jag gjorde sex små tags som han kan använda när han säljer honung.
 
Ett litet grattiskort, för att rymmas ner. Lätt embossat bi.
 
Närbild...Och här syns det vackra linnepressade CS.
 
Bi...
 
Insidan av kortet med en till lätt embossat bi.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0