Josefin har tagit studenten i fredags!

Alfreds flickvän tog studenten i fredags, efter att först ha gått på studentbal i måndags. Fina värre var de och till peaken i fredags gjorde jag ett kort till henne.
 
Grattis...
 
Jag har gjort ett liknande kort förra året, med hål på framsidan, men aldrig två likadana kort från mig. Josefins kurs har egentligen lila på studfentmössan, men hon valde en blå färg istället, varför rosetten fick bli blå.
 
Tre bågar på rosetten blir så snyggt och fylligt. En mindre och två större.
 
Dessvärre missade jag att det var oskärpa på bilderna -_-  Här är i alla fall insidan. Till vänster syns framsidans hål.
 
Lite mer närbild...Den kloka ugglan fick hänga med.
 
En liten diamant ovanför "Studenten".
 
Kuvertet :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0