Nyårsfestligt!

Jag gjorde en mycket liten ask förra veckan, så där på prov.
\n
Min syster beställde genast 11 askar av mig och jag började leta papper.
\n
Det blev 6 stycken i rosa och guld och 5 stycken mer beigea papper med vita julrosor och glittriga detaljer.
\n
Bilderna visar de till hälften klara askarna, som ska inrymma varsin Mercichoklad.
\n
Då dessa askar ska skickas med post till Gränna, är det enklast att bara limma långsidan och syrran för själv göra sista monteringen. :)
\n
Jag skickat med henne band i rosa och turkos som passar till de olika papperna. Skimrande fina små tags från Magnolia, som utgör placeringskorten samt utstansade julstjärnor från Mariannes design.
\n
 
\n
Blir ni sugna på att beställa - hör av er...Till julfesten, nyårsfesten, kalaset eller kanske en ring eller annat vacker smycke.
\n
 
\n
Dessvärre var det inte så lite trassligt att få skärpa på somliga bilder, så det blir en hel del, så att det till slut finns skärpa överallt.
\n
De är 5" höga, ca 12,5 cm alltså.
\n
 
\n
\n
\n
Här ligger alla beställda i väntan på transport.
\n
 
\n
\n
Dekoren väntar här...Här syns disen också.
\n
 
\n
\n
\n
Några närbilder på en som är min egen.
\n
 
\n
\n
\n
En tukros bling som matchar bandet. Ljuvligt guldig tag.
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
 
\n
\n
\n
På plats på tallriken...ja...eller assietten...
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
 
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
 
\n
\n
 
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0