Mina kära vänner har fyllt år!

Ja, mina kära vänner Marja och Bosse har båda två fyllt år med ca veckors mellanrum, och äntligen kunde jag och en väninna uppvakta dem.
Vi fick mycket gott fika, citronpaj, jordgubbar och grädde. Mums...
De fick ett gemensamt kort, som illustrerar deras present.
 
Vackert papper från Stampin Up. Chokladbrunt med vita blommor.  Tagen med "Grattis" är utstansad med dies från samma företag.
 
Tunt mjukt band i fin rosett stänger kuvertet.
 
Framsidan. Chokladbrun stomme och återigen är det papper från Stampin Up. Det undre mönsterpapperet med spillringar från kaffekoppar. Stämplade glas, kaffebönor och en citronskiva.
 
Närbild på kaffebönor på limkuddar. Citronskivan limmad på.
 
Vänster insida har kaffekannor till bakgrund och ett skoj stämpel/dieset från Stampin Up. Stämplat förkläde som stansades ut med separat ficka, där jag stansade ut bakredskap i silvig kartong. Melonskivan är stämplad och stansad ut med en mini punch. Ultralitet hjärta. Det stämplade jag tre gånger, för att ge den en vacker mättnad.
 
Hälsningen, återigen med papperet med kafferingar. det vita arket med hälsningen är så pass ljust och tunt att ringarna lite lyser igenom. :)
 
Hela kortets insida. Här kan man ana ringarna.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0