Så tossig jag är...Saga är ju döpt...

Ja, tossig värre verkar det som.
Jag gjorde ett dopkort till en liten tös ~ Saga, som döptes den 23 december 2017, men var ju som just i visst julstök och Elina som kommit hem från Märsta, så jag glömde helt enkelt bort att lägga kortet på bloggen. Skämmigt...
 
Här är kortet till slut i alla fall.
 
Maja designs ljuvliga papper med babysar. Den fina vackra duvan är värmeembossad i clear pulver och blir blank och glansig. Duvan som är en symbol för Anden.
 
Kortet är gjort som ett vykort med Sagas namn, händelse och datum på framsidan. Lite extra bling i form av små pärlor.
 
Det vackra skimrande askrosa bandet från Stampin Up.
 
Baksidan av kortet med hälsningen.
 
Den fina stämpeln "På dopdagen" har jag fått användning av många gånger.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0