Grattis Moa!

En fin tös här på Hertsön har fyllt 12 år och jag blev ombedd att göra henne ett grattiskort. Hon såg sin farmors kort, som jag gjort tidigare i höst, och nu ville hon ha ett liknande.
Jag använde en Stampin Upstämpel som bas.
 
Utsidan av kuvertet.
 
Vitt sidanband och stämpeln av den dansande flickan är färgad med en guldig färg.
 
Lite skimrande...
 
Samma flicka på framsidan av kortet. Stansar från Stampin Up.
 
Pappersblommor och två nålar med hjärtan. Röda diamanter omger det hela. Distressade kanter på det röda papperet, både på fram- och insidan.
 
Samma dies som på framsidan.
 
Hälsnigen från Moas farmor och hennes sällskap. En berlock där jag knipsat bort öglan på hästskon och lagt den rätt väg, så att inte lyckan rinner ut. Smalt sidenband med små hjärtan, i rosett.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0