Grattis Devla 60 år

Jag drar mig till minnes ett grattiskort som jag gjorde för 5 år sedan, som famkallade många glada skratt, dock inte hos mottagaren - Devla.
Jodå, kortet tyckte hon var fint, men hon tyckte att det stod fel siffror på det.
;)
Nu kan hon inte blunda för de fina mjuka siffrorna som anger att hon ny fyllt 60 år.
Själv var det min roligaste födelsedag och firande när jag fyllde 50 år 2014.
Jag längtar till 60. :)
 
Min plan var att visa en glimt på Devlas tidigare kort, innan det nya, men jag hade inte börjat att fota mina kort eller hade en blogg. Jag hade tur att hitta det på Devlas Facebooksida. :)
 
Här är alltså det gamla kortet, som har samma färger - lila. Ett hopfällbart upprättstående kort.
 
Baksidan där hälsningen står.
 
SÅ till det nya. Kuvert med "D"
 
Underbart band i vitt. Grattisskylt i två lager.
 
Närbild på bandet.
 
Ljuvliga dies. Modellen har jag lånat från Linda Parker, England, men jag har satt min egen prägel på dekoren.
 
Insidan med hälsningen från mig och två av mina kollegor.
Stansar och stämplar kommer från Stampin Up. Jag har tur som har fått fina presenter från en vän...
Anonym
2017-01-31 @ 20:56:53

Tack ❤❤❤

Svar: Tack själv! :D
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0