Grattis Zvonko!

Ja, den käre vännen som fyller år är ju Zvonko, som blir 54 år idag, lördag.
Jag önskar dig en riktigt fin dag med familjen och goda vänner.  <3
Här kommer bilderna på kortet som är 6x6" i vikt skick - innan 6x11"
Tycker ni om kortet får ni gärna kommentera och också beställa till någon som ni tycker om. :)
 
Jag använde en embossingfolder som liknar grov bark. Valde en tjock metallplåt i silver och raspade barken med sandpapper. Detta för att få en extra dimension på ytan. Det ser lurigt ut på kortet, då den raspade ytan ser ut att vara mer blank...
Stomme är som synes svart.
 
Två ramar från en av Spellbinders kollektion dubbelembossades för att få fram den yttersta kanten.
"Z" kommer från Washingtonalfabetet. En liten slivrig bling i hörnet. Det mörklila passar väl ihop med svart och silver, och det här är färger som jag starkt förknippar med Zvonko.
 
Sesam - öppna dig!
 
Ett träd med lyckliga fåglar och ett fågelbo.
 
Annan vinkel.
Hälsningen på kortet hade just med trädet att göra, men den skrev jag dit efter att jag fotat av hela kortet.
Till detta gjorde jag även ett kuvert med hjälp av Envelope Punch Board. Ett fantaskiskt hjälpmedel.  :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0