Pappa fyller 80 år!

Jodå, min pappa börjar bli till åren.
80 år, lördag 22 november och det ska bli fest.  :)
 
Jag har gjort ett kort till honom från mig och syrran med man och alla våra fem "ungar".
Också de har ju blivit äldre, och är numera också de vuxna.
Nåväl, här är kortet...
 
Ni känner igen modellen, men nu lite bredare paneler än det senaste kortet.
Svart stomme med vitt, grått och silverdetaljer och paneler.
 
Enkel allium med grön pärla, "Manliga" skruvbrads. Tycker om sidenbandet, som även återkommer på nästa panel.
 
Washingtonstans till "P" & "80". Embossades sedan och limmades dit, omlott med det fina kortet med en yngre upplaga av vuxen man. Nuförtiden använder ju pappa gärna någon av sina cowboyhattar.  ;)
 
När han fyllde 70 år, bodde jag och min familj i Oklahoma, och han fick då del i en resa dit, där fö hattarna inköptes.
Nu blir presenten en resa till Riga, (t.o.r.) den här gången med syrran och hennes man som sällskap.
 
Kortet uppifrån...
Sofia
2015-01-17 @ 13:18:39

Så jättesnyggt! Stilrent!

Svar: Tack tack! Ja, en äldre herre behöver få "don efter person". :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0