Grattis Heidi!

En av dotterns bästa vänner fyller 24 år den 26 juni, och jag fick i uppdrag att göra ett kort också till henne.
Jag valde den här gången att göra skärmkortet delat på bara tre delar, för att få bredare paneler. Jag gjorde kortet 1/8" bredare, för att varje del skulle bli 3 3/8". Extra glad blev jag när jag märkte att kantstansen blev perfekt!  :D
 
Grönt skulle det vara och så blev det. Använde ett gammalt band med ett nyare ovanpå med rosett, som fick vara genomgående tema på alla paneler. Washingtons alfabetstansar till "H" och "24". Embossades med UTEE Clear.
"Grattis" embossades med Copper.
 
 
 
 
Hälsningen får Elina skriva på den högra panelen, under "Grattis", som för övrigt är embossad på vellumpapper.
Bibbi
2014-06-30 @ 02:58:42

Baksidan då??

Svar: Baksidan är helt odekorerad - precis som klassiska födelsedagskort. :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0