Eleonora och Kenth <3 <3 <3

Jag har förmånen att vara vän med Eleonora och Kenth sedan många år.
Det är ett verkligt privilegium att de kallar sig mina vänner.  <3
Nu har jag äntligen fått träffa dem igen, som tyvärr inte blir så ofta pga. avståndet.
Önskar att vi bodde närmare varandra...
 
Det är lika roligt varje gång att få träffas, mysa, äta gott, spela, prata och ja, bara finnas till med, och för varandra. Jag hoppas att jag kan bidra till deras nöje och trevnad på samma sätt som de finns där för mig.
Men det känns Lika vemodigt varje gång att måste åka hem också.  :/
 
Men som tack för denna gång gjorde jag ett lite mer varaktigt tack, som ser ut så här.
 
Rosa nyanser med blommor på framsidan i form av små frimärken. Guldplattor bakom dem och bling i blommornas mitt.
Två smala band med dubbla rosetter varav det ena har små hjärtan i guld.
Insidan fick ett annat guldigt papper med ett  stort stansat hål i magen. Ligger på en mörkare platta men skrivplatttan är samma rosa som kortstommen.
"Tusen Tack" och blommorna är stämplade i en riktigt chockrosa färg, men smälter ihop fint i det "mjuka" papperet och det blir en fin harmoni. Små bling i de blommorna också.
Det matchande lila kuvertet har samma chockrosa blommor.
 
God middag!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0