Önskan...

Jag har fått några förfrågningar om att lägga ut andra bilder än på de kort som jag gör.
Jag köpte en ny kjol i dagarna, efter tips av syrran, som har en likadan, men som bor utomsocknes.
Sagt och gjort - jag provade den och föll handlöst.
Köpte dyrgripen (för det var det).
Hade den i fredags, och efter att ha sett foto som min kära vän Devla tog, insåg jag att den gör sig bäst när man står upp...
Första bilden syns även Yvonne Stålnacke, kommunalråd i Luleå, tillsammans med en av hennes kollegor (?). Yvonne hade en offentlig mottagning när hon fyllde 60 år.
Andra bilden visar två andra besökare vid samma tillfälle.
Nåväl, så här ser den ut!
 
 
 
Bibbi
2013-10-30 @ 10:55:27

Den är så läcker! Och ska man sitta har man en scarf runt halsen som man kan lägga över benen när man sätter sig.
/Syrran, som ärvt mammas svarvade ben

Svar: Ja, det var ju tur att jag hade en...:)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0