Eleonoras kort

Ja,
nu har Eleonora kommit hem från sin resa som hon och Kenth gjorde över hennes födelsedag.
Jag pratade med henne idag och det värmde att höra hennes röst igen.  :)
 
Jag har tillbringat helgen på bortaplan jag med.
Katta har fått överleva på egen hand sedan i fredags, och som jag misstänkte så har hon nog mest sovit, sovit och sedan sovit lite till.
Nästan all mat var kvar och vattnet likaså. Inte mycket gjort i lådorna heller. Men hon var glad över att få tillbaka sin kamrat och var nog ännu gladare över att få vara ute.
 
Min helg var lysande och rasande trevlig.
Bastu och bön och djupa samtal med en god väninna. Det blev en hel del mil under hjulen dessutom.
Telefonerna har inte haft täckning, varför det snudd på känts befriande.
 
Nu blir det sköljning av infärgat hår.
Bilder härunder av Eleonoras kort.
Första bilden har ni sett förr - framsidan av kortet, med den manglade kapsylen.
 
God arbetsvecka till alla!
 
 
 
 
Anonym
2013-07-01 @ 22:18:13

Att svart med ljusrosa kunde se så bra ut. Jätte fint!

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det. :)Jag gillade den svarta kapsylen, och den fick välja accentfärg.
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0