Scrapbook.com

Så himla glad över mitt paket som jag fick med posten igår, från USA.
Jag har handlat från det här företaget förr, men då fått det skickat till Elina i Wellesley.
Jag har beställt några stansar och stämplar och lite annat.
Den ena stansen syns på julkortet, och ser ut som ett avrivet blad från ett spiralblock. (Spellbinders) Ett officepaket som de tagit fram.  :)  Såg en video från StampTv på youtube, där de använde sig av en sådan och sedan dess har jag sökt efter en likadan.
En underbart vacker grön rosett som jag den här gången valde att sätta lite på sniskan, för att få lite variation.
Den röda stommen är vackert mönstrad, och den med gott minne kan se att det är samma röda papper som i Marjas konsekreeingskort, eftersom jag fick en remsa över. Kortet är dubbelvikt på höjden, och änglapapperet är inkat med Shabby Shutters om jag minns rätt.
 
Det andra kortet har jag stämplat en liten knippa ax i Tea dye från Distress Ink, Ranger. Kanterna inkade jag med samma färg. Det ser lite försiktigt ut, då papperet har en mild skrovlig yta. 
Ett ljust kort, med guldgrönt linnepressat papper som mellanlägg på en benvit/guld Bling.
De här bitarna är sammanfogade på en lite för liten kortbas, vilket gör att överdelen på ca 1 cm sticker upp ovanför basen. Kul att göra lite annorlunda. En behändig liten rosett i brons sammanbinder stråna. Två små bling i axen.
 
Hoppas att ni gillar.
 
Äntligen helg, och jag ska försöka att fånga in GraceE. Håll alla tummar och tår för mig...
 
Bullekrus!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0