Frågan om bin...

...är en viktig miljöfråga. De små gynnarna behöver allt beskydd de kan få.
Jag har gjort ett kort till deras "ära".
Sista bilden Lejonet från tidigare inlägg, som nu fått bling på sin krona...
Klicka gärna Gilla om ni gör det... :)
 
#Pinkinkdesigns med den vackra bistämpeln med tillhörande krona mm.
Trippelrosett och insidans papper syns i vänster marginal.
 
Vingarna embossade jag i silver på vellum och handlkippte ut. De är fästa med glue dots och lätt böjda uppåt.
 
Kronan i marinblått och svagt gula pärlor.
 
Insidorna.
 
Dessvärre fick jag inte till djupet i detta underbara papper från #Graphic45. Serien heter "Flutter collection.  Det är mycket starka färger och bakgrunden svart.
 
Vackert blommogt papper med tillhörande klippark.
 
Lite närbilder...
 
Fjärilshänge i mörkbronsig metall och röda antenner ;).
 
Baksidan med mina stämplar. :) Hela kortet var så stort att jag fick lov att  ta två olika papper till fram och baksidan, som måste sammanfogas i vikningen, varför jag valde det läckra fjärilspapperet som accent. 
 
Och så Lejonet från samma stämpeltillverkare, här med skimrande blings i kronan.
En liten keramikkatt i arv från min mamma huserar i kortets närhet...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0